Salam sejahtera & selamat datang ke blog Panduan & Tips Ubahsuai Rumah! Blog ini adalah sebagai panduan & tips ringkas undang-undang ubahsuai rumah khusus kepada anda yang ingin mengubahsuai rumah di Shah Alam. Blog ini juga boleh dijadikan maklumat umum garispanduan ubahsuai rumah untuk semua pemilik rumah di Malaysia. Blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips terbaru untuk manfaat anda. Diharap blog kecil ini dapat memberi manfaat kepada semua pemilik rumah sebelum dan selepas mengubahsuai kediaman anda. Selamat mengubahsuai rumah anda!
create your own banner at mybannermaker.com!

HAD UBAHSUAI RUMAH DI SHAH ALAM

HASIL KERJA IMOS

Sunday, January 28, 2018

Cuti Umrah 2018 - Khidmat Pelan Ubahsuai Rumah ditangguhkan sementara

 

- CUTI UMRAH FEBRUARI 2018 -
Dukacita dimaklumkan bahawa kerja-kerja penyediaan pelan, submission & semakan rayuan di MBSA dibekukan dari 3-18 Februari 2018 kerana saya akan pergi mengerjakan ibadah umrah.

Terimakasih kepada klien2 yang masih sudi melantik saya untuk urusan pelan walaupun telah dimaklumkan bahawa saya akan bercuti 2 minggu atas urusan umrah.

Mohon maaf atas segala kesalahan & kelemahan & tolong doakan agar saya selamat mengerjakan ibadah umrah & kembali untuk menyambung kerja2 yang tertangguh insyaAllah.

UPDATE 20/2/2018
Alhamdulillah saya dah kembali bekerja mengadap laptop & dah berurusan di MBSA 19/2/2018 untuk semakan rayuan klien2 yang rayuan mereka dikemukakan sebelum saya bercuti. Terimakasih atas doa sahabat2 & semua klien sepanjang saya di Madinah & Mekah.

Mutiara Pengubat Jiwa