Salam sejahtera & selamat datang ke blog Panduan & Tips Ubahsuai Rumah! Blog ini adalah sebagai panduan & tips ringkas undang-undang ubahsuai rumah khusus kepada anda yang ingin mengubahsuai rumah di Shah Alam. Blog ini juga boleh dijadikan maklumat umum garispanduan ubahsuai rumah untuk semua pemilik rumah di Malaysia. Blog ini akan sentiasa dikemaskini dengan tips terbaru untuk manfaat anda. Diharap blog kecil ini dapat memberi manfaat kepada semua pemilik rumah sebelum dan selepas mengubahsuai kediaman anda. Selamat mengubahsuai rumah anda!
create your own banner at mybannermaker.com!

HAD UBAHSUAI RUMAH DI SHAH ALAM

HASIL KERJA IMOS

Wednesday, June 22, 2011

Pelan Banglo 1 Tingkat - Visual 3D Rekabentuk Banglo



Sekadar perkongsian, video di atas adalah presentation kepada klien yang ingin membina rumah banglo 1 tingkat di tanah kampung milik beliau di Sepang. Pada awal Mei 2011, saya telah menyediakan rekabentuk plan & visual 3D banglo tersebut & video ini adalah rekabentuk banglo ke-3 yang telah dipersetujui oleh klien.

Dalam projek ini, pihak klien telah memudahkan kerja saya dengan menyediakan contoh pelan banglo yang disukai beliau yang di ambil dari majalah. Dengan berpandukan contoh pelan banglo tersebut, lebih 40% dari pelan tersebut diubah dan dikecilkan selepas berbincang dengan klien. Ini dilakukan untuk meminimakan kos dan bajet pembinaan.

Saya telah menyiapkan 'working drawing' lengkap untuk pembinaan & sekarang sedang menunggu pelan RC dari jurutera untuk dihantar kepada klien. Jika anda ingin membina banglo setingkat di tanah kampung & berminat untuk mendapatkan khidmat saya, sila layari lamanweb baru saya di sini
http://www.PelukisPelan.co.nr

Mutiara Pengubat Jiwa